Alla inlägg under juni 2011

Av Lillemor johnsson - 23 juni 2011 23:23

Shosho:)
Jobbade till 14 idag sen hem och vilade lite, sen kom mig bror och hans barn och girl :) Trevligt. blev en tripp till McDonald.. Ap pinsamt blev de med då vi inte ville köra igenom driver´n så vi gick in och beställde mat för att ta med oss :) haha Fun Fun :)
Sen var de dags att bege sig ner till Alexandra & Kim :) Drack kaffe och tjötade skit som vanligt =D ..
Nu sitter man och skriver med Älskade sis på Msn, som jag förhoppningsvis får träffa imorn då de blir firande i Btorp en stund :) LEDIG IMORRN.. Känns ganska så härligt faktiskt :D
Klockan 11 imorrn bitti är de dags att bege sig ut o leta blommor till kransen som man ska ha i håret =D nice :)


Ne nu blire film och söööva :)

Natti föölket <3 Peace !

Av Lillemor johnsson - 20 juni 2011 22:00

Usch vad trött jag är.. Jag är verkligen inte vad att gå upp klockan 05.30 =O..
Men men någongång i livet ska man lära sig de med..^
Efter jag jobbat från 7-14 så åkte jag hem och gick ner till dagiset & hämtade min brors(Björn) barn... Jätte mysigt, ^^ Vi satt som 3 kaffeKärringar och sörplade kaffe :) Mys!^^Haha..

Nu ska jag snart bege mig i säng, för mina ögon vill inte hålla sig uppe, får hoppas man vaknar i någorlunda tid imorrn =D, får se vad dagen imorron har att erbjuda merän att man ska åka till nordea och lämna in kontonummer o shit :) Nice ^^

Kommer en bild på jag & de cooola brudarna :) Jag och Louise<3

    Jag, Moa & Louise <3   Kickita,Jag,Moa & Louise <3

Av Lillemor johnsson - 15 juni 2011 22:54

Japp då har man tagit STUDENTEN, det var nog den bästa dagen i mitt liv, shit vilken känsla det var =D många tårar blev det när man skulle säga farväl till lärarna & även när jag mötte min familj utanför men det hör till :), Det trodde jag inte för ngt årsedan att jag skulle stå där framför alla och va klar med skolan =D men nu är det gjort, och jag e super stolt över mig själv som aldrig gav upp...
på studentkvällen åkte vi först hem till Theresa och tjötade och drack, super trevligt :) Sen gick vi ut till Kinna Stadshotell. Hur kul som helst var det:)
Dagen efter var man sliten till max, men det hindrade inte mig & Louise till att åka till Varberg och festa på Oscars.. Det kvällen/natten asså, shiit vad kul vi hade, det får bli repris på de.. =D ! På Lördagen var de dags att åka hem då vi sovit på Getterön i husvagn, mötte upp sis m. barn och åkte till kinna.. =D Sen hare bara vart jobb, jobb, jobb.. Och jag e sååå nöjd med jobbet, stormtrivs verkligen =D
Rösten är nästan helt återställd, men fortfarande en liten bit ifrån bra =D..

Detta inlägget är jätte ihop smetat men det är bara för att jag inte har så mkt tid till att skriva just nu för måste i säng då jobbet kallar kl 06.45 imorrn =D Meeee LIIIIKE...

Juste flyttar även till KInna den 1 Juli, ska bli spännande :)

Förresten.. TACK ALLA NI SOM VAR MED OCH GJORDE MIN STUDENTDAG =D Ni är GILD värda <3

Ha de gott alla... Pöss

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards