Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Tankar^^

Av Lillemor johnsson - 10 augusti 2011 03:14

Känner att jag nog måste skriva ner mina tankar, de vill liksom inte släppa från mitt huvud :)...
Allt rullar på som jag vill nu och jag finner tid till att umgås med mina vänner, även när jag jobbar som jag gör.. Känns awesom verkligen!
Nu ska jag bara ta tag i träningen oxå, tänkte jag ska ringa gymmet imorrn & be om en personlig tränare, tycker d ' lättare att ha ngn med när man ska träna..(blir inte så ensamt då) :) haha.. Så d ska göras..
Får passa på att göra allt nu när man e lite ledig :) ! Och de bästa av allt är att jag börjat få ont i mina lungor, (inte för att d e bra på ngt sätt), men d blir lättare att sluta röka då... Och med träning på d , så ska vi snart vara i form :)

Dagen har bestått av att vakna sent, gooooott att soova ut lite :)..
På ef.m åkte jag in till Kinna m. Louise och mötte upp Kicki & Alexander, för att sedan dra vidare hem till dem ;) Nice...
Väl där möts vi av en såååå otroligt fin lägenhet, Dunder nice vart den.. De har dem gjort bra :)
Sen drog Alexander, och då blev d tjejsnack.. Ååh jag har verkkligen saknat att sitta & snacka om allt mellan himmel&Jord, precis som vi gjorde idag... Great!
Sen vidare ner till Kim&Alexandra, där man fick kaffe och chokladpudding, de satt riktigt nice.. Kakmonster som jag är ;) haha

Nu ligger man i sängen och kan liksom inte sova.. Känns inte riktigt så bra eftersom jag vill komma upp i någorlunda skaplig tid imorrn.. Blir en vårddag för mig imorrn, alltså lägga hårinpackning, ta bort torrhud.. Jaa o.s.v Me Like ..

Nu fåre bli att försöka sova igen. Hoppas ni där ute kan soova gott :)
Puss <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillemor johnsson - 1 maj 2012 10:21

livets väg..Inte mycket som händer i detta hemmet, men nått finns la de o berätta... Mannen min o jag har fyllt år, vilket då innebär att han e 1år närmare 30 o jag är fortfarande närmare till 20 än 30 ;) haha   I april månad hann vi oxå med 2 ...

Av Lillemor johnsson - 11 februari 2012 01:55

Åh , vad jag hatar att text försvinner efter att jag publicerat ett inlägg =@ !! Orkar inte skriva om allting, men kan förkorta de en aning :)   Inte mycket som händer på fronten just nu, mest jobb, träning osv.Har börjat träna på Corpus med Äl...

Av Lillemor johnsson - 23 januari 2012 18:48

Ja det har verkligen vart otroligt jobbigt under missfallstiden och tiden därefter! Jag tänker mycket på det! Vissa dagar går jag o tänker på vad som egentligen hände o varför?! Hur det kommer sig att just jag fick missfall?! Jag som är så otroligt b...

Av Lillemor johnsson - 7 januari 2012 23:11

Skriva av med det som hänt...I oktober kom ett underbart resultat; Jag hade blivit gravid... Så lyckliga blev vi och allt var på topp.. Månaderna gick o vi flög på moln för det här.. Nu var vi redo att bli föräldrar ihop <3..Mitt humör flög upp o ...

Av Lillemor johnsson - 30 november 2011 01:45

Har nu försökt att lägga mig o sova 3 ggr, men det bara inte går.. Känns som tankarna håller på att spränga mitt huvud... Har typ ingen aning om vad tankarna handlar om då dem är som en stor röra i mitt huvud!!Mycket som händer nu.. Man är jobbsökand...

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards