Alla inlägg under augusti 2011

<3

Av Lillemor johnsson - 18 augusti 2011 01:46

Då vare Torsdag igen, veckorna går fort som F*N.. Hinner ju liksom inte med ngnting längre..
Idag vaart jag iaf ledig så dagen har spenderats med Sis & Grodan (hennes son) :) <3..
Sen bar de iväg till Alexandra & Kim.. Mycket trevligt <3 Hon bara blir större varje gång jag ser´na ;) haha *Hoppas hon inte läser* :P


Inte mycket som har hänt, typ jobbat & umgåts med vännerna <3..
Och resterande dagar i veckan blire jobb jobb & åter jobb =D.

Och duktiga Lillemor har äntligen vågat ringa till tandläkaren om en tid så denna jääävla tandvärk försvinner och att visdomständerna förhoppningsvis dras ut omedelbart.. Kan inte ha d så här, kan knappt äta bara för att dessa tänder ska upp.. :/.. Men nu när jag vart så duktig och ringt så ska la de ordna sig med de oxå =D Om bara denna tandläkar Skräcken kunde försvinna, så man slipper käka sönder fingrarna ca 2 veckor innan man ska dit ?! =O.. Tur att de iaf finns lugnande att få av tandläkaren innan dem ska greja i ens käft... =D *LivRädd*

Men men nu blire till att soova, så man vaknar någorlunda tidigt imorrn innan de e dags att bege sig till jobbet 15.30 =D

Sry för dåliga uppdateringar och slarviga inlägg =D

Puss LillemorJ

Av Lillemor johnsson - 10 augusti 2011 03:14

Känner att jag nog måste skriva ner mina tankar, de vill liksom inte släppa från mitt huvud :)...
Allt rullar på som jag vill nu och jag finner tid till att umgås med mina vänner, även när jag jobbar som jag gör.. Känns awesom verkligen!
Nu ska jag bara ta tag i träningen oxå, tänkte jag ska ringa gymmet imorrn & be om en personlig tränare, tycker d ' lättare att ha ngn med när man ska träna..(blir inte så ensamt då) :) haha.. Så d ska göras..
Får passa på att göra allt nu när man e lite ledig :) ! Och de bästa av allt är att jag börjat få ont i mina lungor, (inte för att d e bra på ngt sätt), men d blir lättare att sluta röka då... Och med träning på d , så ska vi snart vara i form :)

Dagen har bestått av att vakna sent, gooooott att soova ut lite :)..
På ef.m åkte jag in till Kinna m. Louise och mötte upp Kicki & Alexander, för att sedan dra vidare hem till dem ;) Nice...
Väl där möts vi av en såååå otroligt fin lägenhet, Dunder nice vart den.. De har dem gjort bra :)
Sen drog Alexander, och då blev d tjejsnack.. Ååh jag har verkkligen saknat att sitta & snacka om allt mellan himmel&Jord, precis som vi gjorde idag... Great!
Sen vidare ner till Kim&Alexandra, där man fick kaffe och chokladpudding, de satt riktigt nice.. Kakmonster som jag är ;) haha

Nu ligger man i sängen och kan liksom inte sova.. Känns inte riktigt så bra eftersom jag vill komma upp i någorlunda skaplig tid imorrn.. Blir en vårddag för mig imorrn, alltså lägga hårinpackning, ta bort torrhud.. Jaa o.s.v Me Like ..

Nu fåre bli att försöka sova igen. Hoppas ni där ute kan soova gott :)
Puss <3


Av Lillemor johnsson - 7 augusti 2011 20:17

Just d , idag ere Söndag.. Vilodagen sägs d att Söndag ska vara, men inte för min del.. menmen..

Har inte hänt sådär otroligt mycket merän att man jobbat och träffat Föölk...
Nu i veckan ere la inte jätte mycket, men lite iaf.. Så blir till att besöka folk och umgås.. :) Trevligt...
Har inte mycket mer att skriva, men nu vet nni att jag lever...
Har legat hela natten typ och funderat på vad som egentligen betyder någonting för mig , och efter många tankar & grååt, så kom jag på d... Har märkt hur känslig jag blivit, kan se en film och helt plötsligt börja stortjuta för att dem kramas typ.. Knepigt.. Men får hoppas de går över snart iaf, och att man blir "normal" igen.. :D haha^^


Men men nu ska jag in i duschen för att sen glo en film.... =D
SoooovMooorron imorrrgoon, de gilla´s :) <3

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards