Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Nu ere natten:)

Av Lillemor johnsson - 11 februari 2012 01:55

Åh , vad jag hatar att text försvinner efter att jag publicerat ett inlägg =@ !!

Orkar inte skriva om allting, men kan förkorta de en aning :)


Inte mycket som händer på fronten just nu, mest jobb, träning osv.
Har börjat träna på Corpus med Älin, är super glad att jag började träna för man känner sig verkligen så mkt piggare ! Får hoppas att motivationen håller i sig, men vi peppar varandra för jämnan så de tror jag nog :) Kul som fasen har vi på gymet med, och det är ju ett stort + :)

Ja jobbar gör jag rätt så ofta då de e folk sjuka eller fok som vabbar eller ska ha semester. O lika glad e jag för de :)
Nä annars ere inte mkt som händer.


FÖRUTOM... att jag har nu vart blödningsfri i TRE dagar i rad, det känns så enormt skönt :) Snart 4 :p

Men nu hade man ju nästan vant sig att blöda 24/7 så nu blir man nojig för att man inte blöder, ha ha :)
Har många tankar som, TÄNK OM JAG INTE KAN BLI GRAVID IGEN?!?! Det ger mig paniken, för jag vill ju ha barn, ett litet knyte <3 ! O ännu mer panik får jag när jag tänker på hur långt de e kvar till Mars!! (Rekommendationer från läkaren att vänta tills då) pga att kroppen måste läkas.. Så jag kan ju inte nu heller minska min panik o se ifall de går?! Hmm, jobbigt de där men man får vara positiv helt enkelt.. JAG KAN BLI GRAVID IGEN ! =D..

Idag kom Jakob hem till oss efter att ha varit 1 v hos sin mor.. Så nu äre full rulle i 1 v som gäller, o då de är sportlov nästa v så ere verkligen fullrulle hela dagarna.. Me Like ! :)
idag har Jakob & Benjamin lekt , Benjamin ville även sova över o självklart fick han de ! Vi käkade lite middag , sen åkte vi och hämtade pappa för att åka ut till min bror m. familj<3 Mkt trevligt.. Väl hemma igen så fick barnen godis och kolla film =D Mys <3..
Nu sover dem så gott inne i rummet, de gör även mannen min här jämte..
En annan sover då inte efter som JohnBlund glömt av mig ikv.. =/ Ska upp om 4 timmar för att bege mig till jobbet.. Har delad tur imorrn så måste ju vara pigg =)..

Slänger in lite bilder :)

  

Jag och Älsk på Nyår <3

   

Min fina handväska som jag fick av Jakob :) <3 

 





Jakob & hans handväska som han gjort :) <3

 
 
Ingen bild

Elin

11 februari 2012 17:24

Fina bilder! Jag tror verkligen att du kan bli gravid många gånger igen! men försök att slappna av och inte tänka på det för mkt <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillemor johnsson - 1 maj 2012 10:21

livets väg..Inte mycket som händer i detta hemmet, men nått finns la de o berätta... Mannen min o jag har fyllt år, vilket då innebär att han e 1år närmare 30 o jag är fortfarande närmare till 20 än 30 ;) haha   I april månad hann vi oxå med 2 ...

Av Lillemor johnsson - 23 januari 2012 18:48

Ja det har verkligen vart otroligt jobbigt under missfallstiden och tiden därefter! Jag tänker mycket på det! Vissa dagar går jag o tänker på vad som egentligen hände o varför?! Hur det kommer sig att just jag fick missfall?! Jag som är så otroligt b...

Av Lillemor johnsson - 7 januari 2012 23:11

Skriva av med det som hänt...I oktober kom ett underbart resultat; Jag hade blivit gravid... Så lyckliga blev vi och allt var på topp.. Månaderna gick o vi flög på moln för det här.. Nu var vi redo att bli föräldrar ihop <3..Mitt humör flög upp o ...

Av Lillemor johnsson - 30 november 2011 01:45

Har nu försökt att lägga mig o sova 3 ggr, men det bara inte går.. Känns som tankarna håller på att spränga mitt huvud... Har typ ingen aning om vad tankarna handlar om då dem är som en stor röra i mitt huvud!!Mycket som händer nu.. Man är jobbsökand...

Av Lillemor johnsson - 16 november 2011 23:06

Har nu läst ut boken "Trasig", en väldigt "intressant" bok på de vis att man verkligen ser hur folk kan helt oberört se förbi det som sker.. Vilket är otroligt skrämmande!! Att se vad som sker men ändå blunda för det.. Och det har inte förändrats ett...

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards