Alla inlägg under juli 2011

Av Lillemor johnsson - 26 juli 2011 21:51

Idag har man jobbat i vanlig ordning.. Fast bara 7-14, Go tid :)
Sen mötte jag upp Alexandra<3 och åkte till BM och sen satte vi oss på Café Punkten & drack kaffe & tjötade =P Chill som faaan !
Träffade även my brother & eveliiiina and the kidz =D

Nu blire snart sängen, blir upp tidigt imorrn även om jag e LEDIG :))
ULLARED imorrn, jag GIIIIILLAAAAAAR`T =D, & på Torsdag blire Borås Djurpaaark, ÄNTLIGEN kan man leka av sig ;) hahah var ett tag sedan nu, (sägs d ) :P

Men men vill även ha sagt att slingorna blev riktigt awesome =))..

Men men nu fåre bli en dusch och sen goooosa ner sig i sängen med en FIIILM !

Puss Lillemor

Av Lillemor johnsson - 21 juli 2011 23:14

Imorrrrrrn!!! Dagen som består av LEEEDIGHET, och jag tycker det är underbart...
Yes, jag ska njuta av den dagen i evigheter, bara slappa, ta hand om mig själv, så F*cking underbaaart ska d bli =)
Men på Lördag vankas d jobb igen, men struntsamma =D

Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att kunna gå o duscha ur det, sen blire att lägga i slingor :) *Spännande*^^ :)"Bild kmr"..

Jag har länge funderat på detta med vänner!? Vänner som inte hör av sig eller ens ger en gnutta levnadstecken, Är de ens vänner?! Eller är de bara personer som funnits där på egen bekostnad?!?! Ja jag börjar fanimej undra...MenMen, shit happens, jag leeever ändå.. =) ahhahha Me <3 my friends =)

Neppnepp, nu blire duschen så jag får ur detta slajsiga ur håret :)

Pössen // LillemorJohnsson

Av Lillemor johnsson - 21 juli 2011 12:57

Heeeej =)
Guud så skönt det var att soova ut idag, mitt huvud känns helt weird, totalt seg.. Men kanske finns en anledning till det "/ :)
Jaja, idag blir jobb, sen hem och sooova =) Så miin dag är inte så spännande faktiskt.. =)

Men föölk, kolla inte bakåt, kolla inte framåt.... LEV I NUET... Det är där du är =)

Ha en underbaaar dag allihopa :)

Pöss

Av Lillemor johnsson - 19 juli 2011 00:54

HejHej!!
Har egentligen inte så mycket att skriva men kände att jag får väl visa att jag leveer :)
Just nu så äre bara jobb som gäller, knappt en ledig dag. Jo MAX 1 dag i veckan e jag ledig. Men jag trivs med de och det är ju inget direkt ovanligt att jobba varje dag =D.
Så d jag gör på mina dagar, det är att jobba!!

Idag har jag iaf hunnit vara och hälsa på Alexandra&Kim :) Riktigt trevligt folk dedära..^^ :) ! Jag längtar verkligen tills deras lilla bebis tittar ut :) Mys <3 :)

Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva , så d får bli sängen nu, imorrn vankas de jobb :) 14-21.15 =D

GodNatt Allesammans ;)

Puss LillemorJohnsson

Av Lillemor johnsson - 3 juli 2011 23:38

Hej o håå!!
Nu är man Kinna bo m. sis. Trivs som fisken i vattnet i lägenheten, men de är ju en hel del att fixa i lägenheten men de ska vi fixar vi allt :) ! Kul o fixa i lägenheter tkr jag, för då får man d precis som man vill ha d ^^ :P
Jobbat har jag gjort mellan varven med, trivs även på jobbet men känns lite tråkigt att man inte kan hitta på så mkt då man jobbar nästan varje dag^^^Men d lönar sig när lönen kommer på kontot =D^^
Känns konstig att inte bo med min pappa =/, men ngngång ska la man bli "fri" ^.Kommer ju ändå att träffa honom nästan varje dag :)

Idag har jag jobbat 12-20.30, sen hem och fixade o donade, sen dusch och nu sitter jag i sängen & väntar på samtal <3 & sen blire nog att dra sig till säng..
Ledig imorrn men då åker jag & sis och fixar massa färg till lägenheten =D Me like!!

Ni får alla ha en bra vecka <3 puss

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards