Alla inlägg under oktober 2011

Av Lillemor johnsson - 24 oktober 2011 20:52

Känns att hösten/Kylan är här.. Jag är konstant trött och vill bara sova.. Men får heller ingen ro till att slappna av.. Mitt vanliga jag vill säga... =)
Förra veckan var jag på arbetsintervju och redan då fick jag svaret att jag är anställd, så happy är jag =DD..
Så nu jobbar man i äldrevården, barnomsorgen & som informatör på ett bemaningsföretag=) Det kan ju inte bli bättre nu, svårt att få jobb är inget jag har märkt av ännu :) Och tur är la de.. Så glad att jag slipper gå till arbetsförmedlingen eller soc, där man bara blir utskrattad ändå.. Eller kanske inte alla men de flesta...
Nu e Lillkillen här och imorrn har vi planerat en heldag med film eller ja iaf förmiddagen, sen vid 1 så drar vi med Evelina till Borås.. Så ingen förskola imorrn, varken för mig eller pojken  :)
Nu vankas de varm Obo'y, gud så gott.. efter de så blire Pettson & Findus :) Spännande absoolut =/ =)


Ha de gott allihopa :)

LillemorJohnsson <3

Av Lillemor johnsson - 11 oktober 2011 20:26

Hejohå =)
Helgen

I fredags var Jasmine här, supeer trevlig.. Pratade gamla minen & allmänt tjöt =)
Super mysigt att min underbara vän är preggo, myyyyys <3 J var hemma från skolan, så han lekte och spelade Ds :)
I lördags var vi i svaneholm hela dagen och hälsade på, super mysigt i den lilla orten.. Hade man haft körkort hade man ju lätt kunnat bosätta sig där.. NATUR!! I love it !
I söndags var det vilodag så det var inte mycket som gjordes..
Veckodagarna som redan gått:
Måndag, var i Borås en stund, sen var jag med sis<3 & Evelina <3. Mysigt!!
Tidags, städdag (behövligt).. Katthår till förbannelse*Spyr*.. Men nu ere fint..
Idag fixade jag alla skåpen och rengjorde dem :D Skönt=)
OCH IDAG RINGDE DEM FRÅN JOBBET OCH GAV MIG MERA TIDEN!! UNDERBART.. Som jag längtat, hatar att bara gå hemma, vill göra lite nytta på dagarna, tjäna in pengar =D Får bara hoppas att jag får in mera tider nu, MYCKET mera tider vill sägas :)<3

idag har vi firat Sis som blir 28år.. HUURRA!! Gott med bakelser, de sitter då aldrig fel med kakor i all form :D <3



Min underbara vän Alexandra har blivit mamma till en liten Ebba <3 !
Kanske blir att åka in till dem imorrn beroende på om dem är kvar på BB eller inte. Alla lycka till mamman&pappan..


Man blir nog snart skengravid så många som är/var gravida i min omgivning:) haha men fy tusan vad sött de e med bebisar... :)

Tack för mig! Nu blire att glo på tv och vila upp sig för Onsdagen :)
Puss Lillemor Johnsson

Av Lillemor johnsson - 7 oktober 2011 00:07

Ja då ere snart helg, skönt som attans.. De senaste har jag typ bara tillbringat dagarna med sis<3.. Även vart hemma hos prinsen och hans mamma, vi var på lekplatsen och kastade sten vid ån mm. KulKul =)
 Idag har jag gjort en massa, springit runt med sis och kikat och gjort ärenden.. Sen hämtade vi lillprinsen, städat lite hemma, satt upp nya gardiner.. Vita med text
Home sweet Home på:) Snöggt som attans blev d =D
Imorrn ska jag besöka en vän <3.. kärt återseende eller vad man nu säger :)
Sen kommer <3-at hem och då åker prinsen iväg en stund.. Sen vet jag inte vad som händer. De återstår att se !
För övrigt måste jag säga att jag avskyr att bo i lägenhet, man får lixom ingen riktig hemmakänsla. Hur man än möblerar eller fixar så får man inte den rätta känslan. Kanske beror på att man bott i ett gigantic house i 21år =D..

Men nu får jag nog ta och dejta kudden i ett par timmar, så man är utvilad imorrn..

Have it nice..
LillemorJohnsson <3

Av Lillemor johnsson - 1 oktober 2011 01:22

Trött trött trött, men kan ändå inte somna, har vart så i 5 nätter nu, fattar inte varför.. Ap-jobbigt !! Boysen sover så sött, önskar jag gjorde desamma :)
Prinsen fyllde år igår, mycket presenter fick han , fast de bästa var nog NintentoDs+SuperMarioSpelet =D.. Lego och kläder mm...
Idag har vi vart hos min kära syster och träffat papsen =D Jag och Prinsen har vart på ljusParty här på gården, lukten försvann efter ett tag :) haha. Fasen så gott alla de ljusen luktade.. VILL HA ALLIHOPA ! :D

Men fick hejda mig :P...
Imorrn ere bröllop för pojkarna och jag drar på bollrace & kollar på fotbollsMatch =D Spännande... Sen vet jag inte vad vi hittar på mera :D.

 

Menmen, nu får jag nog försöka få lite sömn, om man nu får plats mellan boysen :)..
Ha de gott alla...

 


 

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards