Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Uchaaa!!

Av Lillemor johnsson - 24 oktober 2011 20:52

Känns att hösten/Kylan är här.. Jag är konstant trött och vill bara sova.. Men får heller ingen ro till att slappna av.. Mitt vanliga jag vill säga... =)
Förra veckan var jag på arbetsintervju och redan då fick jag svaret att jag är anställd, så happy är jag =DD..
Så nu jobbar man i äldrevården, barnomsorgen & som informatör på ett bemaningsföretag=) Det kan ju inte bli bättre nu, svårt att få jobb är inget jag har märkt av ännu :) Och tur är la de.. Så glad att jag slipper gå till arbetsförmedlingen eller soc, där man bara blir utskrattad ändå.. Eller kanske inte alla men de flesta...
Nu e Lillkillen här och imorrn har vi planerat en heldag med film eller ja iaf förmiddagen, sen vid 1 så drar vi med Evelina till Borås.. Så ingen förskola imorrn, varken för mig eller pojken  :)
Nu vankas de varm Obo'y, gud så gott.. efter de så blire Pettson & Findus :) Spännande absoolut =/ =)


Ha de gott allihopa :)

LillemorJohnsson <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillemor johnsson - 1 maj 2012 10:21

livets väg..Inte mycket som händer i detta hemmet, men nått finns la de o berätta... Mannen min o jag har fyllt år, vilket då innebär att han e 1år närmare 30 o jag är fortfarande närmare till 20 än 30 ;) haha   I april månad hann vi oxå med 2 ...

Av Lillemor johnsson - 11 februari 2012 01:55

Åh , vad jag hatar att text försvinner efter att jag publicerat ett inlägg =@ !! Orkar inte skriva om allting, men kan förkorta de en aning :)   Inte mycket som händer på fronten just nu, mest jobb, träning osv.Har börjat träna på Corpus med Äl...

Av Lillemor johnsson - 23 januari 2012 18:48

Ja det har verkligen vart otroligt jobbigt under missfallstiden och tiden därefter! Jag tänker mycket på det! Vissa dagar går jag o tänker på vad som egentligen hände o varför?! Hur det kommer sig att just jag fick missfall?! Jag som är så otroligt b...

Av Lillemor johnsson - 7 januari 2012 23:11

Skriva av med det som hänt...I oktober kom ett underbart resultat; Jag hade blivit gravid... Så lyckliga blev vi och allt var på topp.. Månaderna gick o vi flög på moln för det här.. Nu var vi redo att bli föräldrar ihop <3..Mitt humör flög upp o ...

Av Lillemor johnsson - 30 november 2011 01:45

Har nu försökt att lägga mig o sova 3 ggr, men det bara inte går.. Känns som tankarna håller på att spränga mitt huvud... Har typ ingen aning om vad tankarna handlar om då dem är som en stor röra i mitt huvud!!Mycket som händer nu.. Man är jobbsökand...

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards