Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Snart helg =D

Av Lillemor johnsson - 7 oktober 2011 00:07

Ja då ere snart helg, skönt som attans.. De senaste har jag typ bara tillbringat dagarna med sis<3.. Även vart hemma hos prinsen och hans mamma, vi var på lekplatsen och kastade sten vid ån mm. KulKul =)
 Idag har jag gjort en massa, springit runt med sis och kikat och gjort ärenden.. Sen hämtade vi lillprinsen, städat lite hemma, satt upp nya gardiner.. Vita med text
Home sweet Home på:) Snöggt som attans blev d =D
Imorrn ska jag besöka en vän <3.. kärt återseende eller vad man nu säger :)
Sen kommer <3-at hem och då åker prinsen iväg en stund.. Sen vet jag inte vad som händer. De återstår att se !
För övrigt måste jag säga att jag avskyr att bo i lägenhet, man får lixom ingen riktig hemmakänsla. Hur man än möblerar eller fixar så får man inte den rätta känslan. Kanske beror på att man bott i ett gigantic house i 21år =D..

Men nu får jag nog ta och dejta kudden i ett par timmar, så man är utvilad imorrn..

Have it nice..
LillemorJohnsson <3

 
 
Ingen bild

Malin P

7 oktober 2011 00:24

Kul att du har blogg med dude!
Ses på jobbet snart kanske :)
Köss!

Lillemor johnsson

9 oktober 2011 14:39

Ja super kul :) ja det hoppas jag att vi gör :) Pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillemor johnsson - 1 maj 2012 10:21

livets väg..Inte mycket som händer i detta hemmet, men nått finns la de o berätta... Mannen min o jag har fyllt år, vilket då innebär att han e 1år närmare 30 o jag är fortfarande närmare till 20 än 30 ;) haha   I april månad hann vi oxå med 2 ...

Av Lillemor johnsson - 11 februari 2012 01:55

Åh , vad jag hatar att text försvinner efter att jag publicerat ett inlägg =@ !! Orkar inte skriva om allting, men kan förkorta de en aning :)   Inte mycket som händer på fronten just nu, mest jobb, träning osv.Har börjat träna på Corpus med Äl...

Av Lillemor johnsson - 23 januari 2012 18:48

Ja det har verkligen vart otroligt jobbigt under missfallstiden och tiden därefter! Jag tänker mycket på det! Vissa dagar går jag o tänker på vad som egentligen hände o varför?! Hur det kommer sig att just jag fick missfall?! Jag som är så otroligt b...

Av Lillemor johnsson - 7 januari 2012 23:11

Skriva av med det som hänt...I oktober kom ett underbart resultat; Jag hade blivit gravid... Så lyckliga blev vi och allt var på topp.. Månaderna gick o vi flög på moln för det här.. Nu var vi redo att bli föräldrar ihop <3..Mitt humör flög upp o ...

Av Lillemor johnsson - 30 november 2011 01:45

Har nu försökt att lägga mig o sova 3 ggr, men det bara inte går.. Känns som tankarna håller på att spränga mitt huvud... Har typ ingen aning om vad tankarna handlar om då dem är som en stor röra i mitt huvud!!Mycket som händer nu.. Man är jobbsökand...

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards