Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Skriva av mig!!

Av Lillemor johnsson - 30 november 2011 01:45

Har nu försökt att lägga mig o sova 3 ggr, men det bara inte går.. Känns som tankarna håller på att spränga mitt huvud... Har typ ingen aning om vad tankarna handlar om då dem är som en stor röra i mitt huvud!!
Mycket som händer nu.. Man är jobbsökande(fast jobbar då o då), precis bosatt sig helt hos Älsklingen.. Ja det är en del av de hela som har hänt o händer.. Hur som helst så är allting bara jobbigt nu... Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag inte hänger med för 5 öre o har ingen aning om vart/hur den ska firas detta året... Men men allting löser väl sig..

Joakim ligger just nu o sover då han ska upp kl 5 för att jobba... man själv sitter i soffan och väntar på att kunna gå in o lägga sig.. Man lär ju sova bort hela dagen imorrn om man inte somnar snart.. Men men...
Har idag vart o besökt <3-ats moster & far.. Sen åkte vi till min sis & far o drack kaffe o åt pepparkakor.. :) Gottans var de...
Imorrn vet jag inte vad som händer, ska la försöka fixa iordning inne i sovrummet så att man slipper ha massa kartonger ståendes där inne.. Kanske tvätta fönstrena som blev ap smutsiga då stormen drog här förbi.. Sen får la vi se.. :)


Hoppas ni alla där ute har de bra :) hehe

 

Puss Lillemor ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillemor johnsson - 1 maj 2012 10:21

livets väg..Inte mycket som händer i detta hemmet, men nått finns la de o berätta... Mannen min o jag har fyllt år, vilket då innebär att han e 1år närmare 30 o jag är fortfarande närmare till 20 än 30 ;) haha   I april månad hann vi oxå med 2 ...

Av Lillemor johnsson - 11 februari 2012 01:55

Åh , vad jag hatar att text försvinner efter att jag publicerat ett inlägg =@ !! Orkar inte skriva om allting, men kan förkorta de en aning :)   Inte mycket som händer på fronten just nu, mest jobb, träning osv.Har börjat träna på Corpus med Äl...

Av Lillemor johnsson - 23 januari 2012 18:48

Ja det har verkligen vart otroligt jobbigt under missfallstiden och tiden därefter! Jag tänker mycket på det! Vissa dagar går jag o tänker på vad som egentligen hände o varför?! Hur det kommer sig att just jag fick missfall?! Jag som är så otroligt b...

Av Lillemor johnsson - 7 januari 2012 23:11

Skriva av med det som hänt...I oktober kom ett underbart resultat; Jag hade blivit gravid... Så lyckliga blev vi och allt var på topp.. Månaderna gick o vi flög på moln för det här.. Nu var vi redo att bli föräldrar ihop <3..Mitt humör flög upp o ...

Av Lillemor johnsson - 16 november 2011 23:06

Har nu läst ut boken "Trasig", en väldigt "intressant" bok på de vis att man verkligen ser hur folk kan helt oberört se förbi det som sker.. Vilket är otroligt skrämmande!! Att se vad som sker men ändå blunda för det.. Och det har inte förändrats ett...

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards