Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Lillemor johnsson - 1 maj 2012 10:21

livets väg..

Inte mycket som händer i detta hemmet, men nått finns la de o berätta...

Mannen min o jag har fyllt år, vilket då innebär att han e 1år närmare 30 o jag är fortfarande närmare till 20 än 30 ;) haha


I april månad hann vi oxå med 2 dop.. Lilla Maja (mitt gudbarn) döptes <3 och "lilla" Lukas döptes nu i söndags :) Så mysigt med dop tycker jag ! =)..

Annars har de nog inte hänt så mycket mer "stora" saker :).
Min man har fått sitt schema för ringhals nu, så nu går jag o väntar på mitt sommarschema på Solgård, så man kan börja planera sommaren någorlunda iaf :).. Men allra först så ere jobb som kommer i 1:a Hand för oss både.


Idag ska jag jobba i ett annat hus på solgård, där jag aldrig vart innan, så d ska bli spännande o så hur de går till där med :) ! Men en aning nervös kan jag ju erkänna att jag är.. Haha..

Nä, nu blir de att fixa sig för ska ju åka till jobbet om 1h :), typiskt när det är strålande sol ute.. Får hoppas det är det Onsdag , Torsdag o Fredag med då , för då e jag LEEEDIG :) haha


Ha d gott alla <3

//Lillemor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards