Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Lillemor johnsson - 18 maj 2011 14:35

Japp som ni ser så har jag tagit bort alla mina inlägg.. Orkar inte blicka tillbaka på allting utan börjar på ny kula nu.. & det ska nog gå bra.. =)


Mycket händer & många förändringar..
Bara detta med att ta studenten och sen börja jobba, börjar få lite panik.. I skolan har man ju hela tiden varit "trygg", man vet att lärarna springer ner en med massa lääxor och prov, och man har alltid mer chanser om man inte skulle lyckas med något av de.. Men på en arbetsplats är det inte så.. Utan antingen sköter man sig och kommer i tid och allt, annars kan man dra.. Men jag kommer ju självklart göra allt i min plikt för att göra bra ifrån mig..  Så de kommer nog gå bra :)


Precis som i rubriken "I Can't Fight This Feeling anymore".. Det har med att göra att det är mycket tankar i huvudet nu och jag vet varken ut el, in om de.. Men troligtvis ska la det bottna någoongång med.. Så det är la bara att blicka framåt och acceptera de som sker.. :)


Ha en bra dag!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards