Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Lillemor johnsson - 24 maj 2011 07:15

God morgon allihopa!
Fick mig ett bryt i skolan igår , på en lärare, som inte fattar att man inte hinner åka o tälta när detta är sista veckan för att lämna in alla inlämningar o shit.. Så försökte få henne att flytta fram det en dag eller 2, men icke de.. Så det var väl bara att börja packa igår när man kom hem.. Så nu står de en stor sportbag med kläder, och en påse med sovsäck, kudde o så... Haha har även tagit med mig, yoghurt, flingos, tallrik, haha klarar mig inte utan mina flingor på morgonen.. O JAG GILLAR INTE ATT TÄLTA.. Vill vara hemma.... Men jag tror nog de kan bli kul ändå, vi är ju en skön grupp som åker så de ska nog gå bra.. Nästan så att man hoppas man bli ap förkyld, så man kan klandra läraren för de =D hehe *Elakt*
Nä nu ska jag dra på mig "skogskläderna" för att sen bege mig till skolan för att ha lektioner till kl 3, sen bär de av till skogen..
gaash vilket rörigt inlägg, men beror nog på att jag e stressad.. Måste ju hinna skriva ett inlägg ifall jag får en älg i huvudet i natt :) hah


Ha det bra allihopa..
See ya ! Kramar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards