Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Lillemor johnsson - 29 maj 2011 23:04

Helgen har vart händelserik... I Fredags åkte jag, sis, Benjamin, Mamma & lillsis in till Borås och kollade studentKläder.. Hittade jätte fina kläder, och min ur gulliga mamma betalade dem =D <3 Av sis fick ja super gulliga skor. <3
Fick även min skinnjacka på posten igår och jag ÄLSKAAAAR den, så nice eren...
I Lördags åkte Jag & Kicki in till Borås och solaaaaade, niiiice :) men först gick vi på stan och kollade när folk uppträdde o shiit.. :) käkade på Donken :) Myys! :P

Sen soooolade vi, sen mötte vi upp Jossan, åkte till Knalleland, och sen vare dags för Kicki att dra hem.. =/. Repris på den dagen säger jag bara :) Kul som attans..

På kvällen:
Jag och Jossan satte oss på bussen och åkte till Svaneholm, till deras nya lägenhet, riktigt fräsch varen.. Får bli många turer till Jossan nu i sommar :) På mina lediga dagar =D hehe
Sen gick vi på bio och kollade på "baksmällan 2" Lite dryg ibland varen, men den funkade, den var kuul :)
Det var kul att umgås med Jossan, det var så lääängesen.. Och jag tyckte iaf att vi hade konstant kul, på kvällen spelade vi PS3 :) haha och tjötade med hennes pajk :)
Men men Nu blie sängen för mig .. Hoppas att ni alla har haft en lika bra helg som jag :) <3  Peace :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards