Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lillemor johnsson - 25 maj 2011 22:37

Igår tältade vi till idag.. Gör mysigt och kul.. Dock fruktansvärt kallt i tältet, eftersom det var storm ute vilket gjorde att de blåste rätt igenom tältet.. Men jag, Louise & Diana somnade gott, men lika kallt var de när vi vaknade igen..
Men det var absolut värt att hänga med på.. :) Tråkigt nog tog vi inte med oss alkohol, då läraren gick och la sig tidigt, så vi hade kunnat dricka rejält :) hehe
Men tur va la de med, eftersom vi skulle till skolan dagen efter..
I skolan satt vi och väntade på Theresa som hade lektion (Vi slapp lektionerna idag), så vi kunde gå o äta för att sen åka till SUNHOUSE i BORÅS. Väl framme där efter musik & sång i bilen rätt ut i Borås så bokade vi tid.. Måste säga att det gjorde gott att sola efter en helfrusen natt.. :) Vi fick färg som tusan, då vi köpte en kräm som man skulle bli brunare av :) GÖÖÖTT.. På Lördag blire solning igen :)Gööött :)!

Efter en lååång pratstund hos alexandra så beger jag mig till en VARM & MJUK säng.. Ska bli så underbart.. Gott med sovMorgon imorrn med :)

Imorrn blire skolan och fixa lakanen till flaket(studenten). :) Gööött! :)

Hoppas ni alla har de bra..

natti :) Pöss&Kram   Jag&Kicki<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards